czwartek, 11 października 2012

Salon du mariage au Carrousel 2012.

Miniony weekend upłynął pod znakiem targów ślubnych. Impreza odbywała się w LE CARROUSEL DU LOUVRE http://www.mariageaucarrousel.comNie ukrywam że udałam się do Carrousel z misją szpiegowską. Chciałam przyjrzeć się z bliska stylowi pracy paryskich fotografów ślubnych. Zobaczyć albumy i powiększenia, zapoznać z ofertą i cennikiem :) 
Na targach można było się zapoznać najnowszymi kolekcjami sukien ślubnych, trendami w zaproszeniach, fasonami butów, usługami. Była też możliwość rezerwacji zamku X lub zamku Y na rok 2014. Domów weselnych w ofercie nie zauważyłam :) 
Jeśli chodzi o suknie ślubne, od razu rzucała się w oczy jakość wykonania. Delikatne jedwabie, tiule, żorżety i koronki. Finezyjne wykończenie i ogromna dbałość o detale. Jeśli chodzi o trendy to zdecydowanie retro grało pierwsze skrzypce. Mało długich sukien, większość kończy się przed kostką. Nie widziałam żadnej "bezy" na kole. No i szelmowskie przymróżenie oka, jak chociażby w sukience w formie podkoszulka której  nie omieszkałam się uwiecznić.

Salon du mariage 2012

Gotycka finezja. 


Dla dziewczyn które uważają że fajny T-shirt jest dobry na każdą okazję.



Forma, ach kokarda jak z obrazka.

Salon du mariage au Carrousel.
Powyżej część salonu w której prezentowano suknie ślubne ze znanych filmów. 
Szanelka, nie moglo jej zabraknąć.

Ekstremalna mini ślubna. Nie można wtedy zapomnieś o równie efektownej bieliźnie.

Na targach można było również zamówić oryginalny prezent dla pary młodej. Usługi sprzątaczki, na rok, pół roku lub miesiąc. Z badań którymi dysponowała firma, wynikało że najczęstszą przyczyną kłótni w pierwszym roku małżeństwa jest właśnie sprzątanie. Po co skazywać młodych na konflikty?



Salon du mariage au Carrousel 2012

Kwiaty.

Jaki jest kolor pani ślubu?  Polecam Poranną Różę.

Moja faworytka. 

Aranżacja stołu.

Boskie, wspaniały klimat na zimowe przyjęcia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz